پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118987
مشق شب دانش‌آموزان غزه/ ترکش هاي مقاومت بر پيکر مدارس غزه
تاریخ انتشار : 1393/07/01 12:57:44
نمایش : 1644
سال تحصيلي کودکان غزه در هفته گذشته آغاز شد؛ اما تفاوت امسال با سالهاي گذشته در اين است که آنها بايد در مدارسي درس بخوانند که بر در و ديوار آنها زخم هايي است که رژيم غاصب صهيونيستي بر جاي گذاشته است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حدود يک ماه از پايان حمله وحشيانه رژيم غاصب صهيونيستي به نوار غزه مي‌گذرد؛ نبردي که تنها مي توان به آن نام يک نسل کشي گسترده را گذاشت.

در اين نبرد 51 روزه بيش از 2000 نفر کشته و حدود 11 هزار زخمي , بيش از 10 هزار و 600 منزل تخريب شده در غزه به جا گذاشته شد.

همه کشورهاي جهان در طي اين 51 روز حمايت‌هاي گسترده خود را به صورت تظاهرات و حتي ارسال کمک‌هاي غذايي از مردم مظلوم غزه نشان دادند؛ اين درحالي بود که دولت هاي غربي و عربي هرگز به حمايت از مردم غزه برنخاستند و يا صدايي در حمايت از اين مردم مظلوم از آن‌ها شنيده نشد.

راز ايستادگي و مقاومت شجاعانه مردم و مقاومت غزه را بايد در ايمان و اعتقاد راسخ آنها به خداوند و وعده‌هاي الهي دانست که باعث شده است آنها با وجود تجاوزات  51روزه صهيونيست‌ها کنار محاصره ظالمانه و بي‌رحمانه نوار غزه، با جسارت و شجاعت، در پاسخ به هرگونه حمله صهيونيست‌ها، شهرک‌هاي صهيونيست نشين را آماج موشک‌هاي خود قرار دهند.

اين جنگ  51روزه باعث شد تا تمام شهرک‌هاي اطراف غزه فرار را بر قرار ترجيح بدهند و گنبد آهنين رژيم غاصب صهيونيستي در مقابل موشک هايي که از سوي غزه شليک مي‌شد نه تنها دوامي نداشت، بلکه رعب صهيونيست‌ها را بيشتر کرد.

در حال حاضر زندگي عادي مردم مظلوم غزه جريان دارد و مقاومت آنها درس عبرتي براي همه جهانيان شد که در شرايط سخت و حساس با ايستادگي و ايثار جان دادند اما خاک خود را واگذار نکردند.

در جريان اين جنگ کودکان زيادي سرپرستان خود را از دست دادند و تعداد زيادي آواره شدند که پس از اين جنگ نيازمند حمايت هاي بيشتري هستند.

کودکاني که شايد ديگر مدرسه اي براي تحصيل نداشته باشند و يا خانه اي که بتوانند در آن استراحت کنند.

سال تحصيلي کودکان غزه در هفته گذشته آغاز شد؛ اما تفاوت امسال با سالهاي گذشته در اين است که آنها بايد در مدارسي درس بخوانند که بر در و ديوار آنها زخم هايي است که رژيم غاصب صهيونيستي بر جاي گذاشته است.

کودکاني که بايد بنويسند پدرانمان رفتند تا ما بمانيم؛ پدرانمان جان دادند تا ما زندگي کنيم.

بيشترين آسيب اين جنگ متوجه کودکان مظلوم و بي دفاع بود؛ همانطور که آمارها نشان مي‌داد بيش از 700 کودک و زن قرباني اين جنايت رژيم صهيونيستي شدند.

پيروزهاي‌هاي مقاومت که به دست آورد شيرين است؛ اما زماني اين پيروزي ها شيرين تر مي‌شود که رفاه نسبي نيز در کنار امنيت براي اين نوار باريک در فلسطين فراهم شود.

همين نکته که شهرک هاي صهيونيستي زيادي تخليه شدند و تلاش زيادي از سوي رژيم کودک کش اسرائيل صورت گرفت تا مقاومت آتش بس را با شروطي که مقاومت داشت بپذيرد نشان داد که صهيونيست ها به آخر خط موجوديت خود رسيده اند.

امروز افکار عمومي جهان عليه اين رژيم کودک کش بوده و به اعترافات خود آنها، اگر بار ديگر درگيري ميان مقاومت و اسرائيل رخ بدهد،‌ اين اسرائيل است که نابود مي‌شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html